środa, 28 maja 2014

Rozdział 7

* Tydzień później*
* Oczami Justina*
Wczoraj wyszłem ze szpitala. Lekarz przepisał mi jakieś leki przeciwbólowe które gówno dają. Szłem w strone domu i nagle zobaczyłem ją. Mackenzie w obecności mojej siostry. Szły w dokładnie te samą strone. Przyspieszyłem kroku i dogoniłem je
- Hej młoda - powiedziałem stając koło Jazzy
- No cześć- powiedziała
- Cześć śliczna- zwróciłem się do Macki
- Ta... Cześć - odpowiedziała
- Co to za mina ? - spytałem
- Żadna - odpowiedziała - Wiesz co Jazz , ja już pójdę. Widzimy się jutro Pa. - dokończyła i poszła w drugą strone.
- Dzięki ,Justin , serio ? - powiedziała Jazzy i weszła do domu . Ja poszłem za Mackenzie. Nie miałam z tym problemu bo wiedziałem gdzie mieszka. Wysłałem mamie sms ze śpóżnie sie troche do domu. I skręciłem w jej ulice. Gdy weszła do domu poszłem za nią i zapukałem do drzwi. Usłyszałem kroki i drzwi sie otworzyły. Staneła w nich Macki
- Czego chcesz ? - spytała i już miała zamknąć mi drzwi. Gdy chwyciłem je
- Pogadać - odpowiedziałem - Moge wejsć? - spytałem
- Poczekaj, zastanowie się NIE - odpowiedziała
- No weź skarbie - powiedziałem
- Nie jestem Twoim skarbem - odpowiedziała
- To co moge wejść- spytałem jeszcze raz
- 5 minut - powiedziała.
* Oczami Mackenzie*
 Wpuściłam Justina do domu i zaprowadziłam do kuchni.
- Znowu kuchnia - spytał z cwanym uśmiechem
- Coś Ci nie pasuje? To tam masz drzwi - powiedziałam i wskazałam ręką na dzrzwi
- Spokojnie, jest dobrze - odpowiedział
- No to co chciałeś ?
- Popatrzeć na ciebie - odpowiedział
- Ale ja pytam serio - odpowiedziałam
- A ja na serio odpowiadam - powiedział
Po zbliżył sie do mnie.
- Hm... Justin ? Przestrzeń osobista - powiedziałam i go odepchnełam go
- Spokojnie - odpowiedział - To co ? Jutro o 17? Tak
- Ale że co ? - spuyałam
- Zabieram Cie gdzieś
- Zabawne, nie - powiedziałam
- No weź.. Będę o 17. - powiedział
- Nie Justin... - nie dokonczyłam bo Justin mi przerwał
- Do zobaczenia Jutro. - powiedział i wyszedł.
............................................................................................................................................
Hej Hej <3 Wiem długo mnie nie było. PRZEPRASZAM <3 Mam nadzieje ze się podoba >3

1 komentarz: